• Welke ondersteuning kan ik verwachten?
  • De ondersteuning vanuit de servicedesk van onderwijsresultaten.nl is een basis ondersteuning waarin de vragen gesteld kunnen worden. Via de website www.ormhulp.nl zijn diverse video’s te bekijken met uitleg. Mocht dit niet voldoende zijn is het mogelijk een uitgebreid service contract af te sluiten of per uur extra ondersteuning af te nemen.
  • Het invoeren lukt niet, wat nu?
  • Via www.ormhulp.nl kun je zien hoe je gegevens moet invoeren in de monitor. Kom je er dan nog niet uit, dan kun je een ondersteuningsverzoek sturen naar servicedesk@onderwijsresultaten.nl. We maken dan zo spoedig mogelijk een afspraak met je om in te bellen en samen te kijken aar het invoeren van de data.
  • Ik kan niet inloggen, ik ben mijn wachtwoord vergeten.
  • In principe werken we via Microsoft AZURE. Dit betekent dat je inlogt met je emailadres van je school en je wachtwoord van school. Blijf je tegen problemen aanlopen, check dan eerst of je wel kunt inloggen op je schoolmail. Zo ja, stuur ons via servicedesk@onderwijsresultaten.nl een mail vanaf je schoolmail en omschrijf het probleem. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.
  • Een leerling staat niet juist in de onderwijsresultatenmonitor.
  • Geef bij de schoolbeheerder aan welke leerling verkeerd staat. De schoolbeheerder kan via een import of handmatig de leerling in de juiste klas plaatsen. Mocht het een probleem blijven kan de schoolbeheerder contact opnemen met servicedesk@onderwijsresultaten.nl.
  • Ik heb een probleem met invoeren, waar kan ik hulp krijgen?
  • Onderwijsresultaten B.V. beschikt over een professionele servicedesk. Deze servicedesk is te bereiken via servicedesk@onderwijsresultaten.nl. Daarnaast beschikken we over een aparte website www.ormhulp.nl waar video’s te vinden zijn met uitleg.